Kryssning!

Mamma ringde upp med lite dåliga besked och pappa ringer kort därefter upp med roliga besked, hm det kallas balans? Nå på Fredag ska iallafall jag, Alex och Pappa åka på 24timmars kryssning med Birka. Verkligen jätte länge sen jag var på kryssning så ser verkligen fram emot det! På Lördagen när jag kommer hem hoppas jag dock på en jävla massa krök. Om jag nu kan bli firsk någon gång. Har tappat rösten, varje litet ord skrapar i halsen, och huvudet dunkar trots snart en överdosering av ipren. Det va länge sen jag var SÅHÄR sjuk. Okej lite småförkylningar osv men SÅHÄR??? Jag och Fredde åkte på shoppingtur på apoteket igår, slutade med att 200 kr bara rök på massa skit som ska göra mig friskare. Men nu ska jag vänta på att Maria ringer mig måste prata med henne om terminsuppspelet på Onsdag. Jag kan lixom inte ens prata och så ska jag sjunga? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0