Solning med Navida

Såhär kan man se ut i skrattkamaren på Grönan...
Mötte upp Navida vid tre tiden. Vi åkte och småshoppade lite i skärholmen, eller rättare sagt "jag" småshoppade. Köpte en ny foundation, maskara, puderborste och ett par nya shorts. Efter shoppingturen så gick vi ner till Stranden och solade de sista timmarna innan solen lagt sig. Riktigt mysigt! Påvägen upp hem till Fredde så möter jag på Malin & Nadya vid bänkarna. Stannade kvar där ett tag och pratade på om lite allt möjligt, bla tungpiercingarna osv. Eftersom att fredde varit så petig och inte låtit mig installera Picasa på datorn så får ni vänta med bilderna tills dem är uppe på laptopen.
Ser fram emot imorgon, då ska navida hjälpa mig att ev vaxa benen och sy in löshåret. Yey kan äntligen börja känna mig som en real women again.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0