Tack för allt sötnos!

Well hittade ingen bättre bild på oss men wtf lixom? :) Vill bara tacka dig för att du är en sån bra vän! du finns verkligen där i alla stunder, och hjälper en och stöttar! Jag vet och du vet att jag inte är den ända som tycker det! Jag vill bara tacka dig för ditt stöd under Västeråsresan you know what i mean :(. Vet inte vad jag hade gjort utan dig där ute :( Du är så omtänksam, stöttande och en otroligt fin människa. Du är verkligen en guldklimt bland alla sandkorn...
tack för att du finns Yulia ♥ och krya på dig gumman! vi ses snart!♥


Kommentarer
Postat av: Yulia

♥OMG älskling, vad gullig du är!

Jag blir helt rörd, vet inte ens vad jag ska säga, det är inget att tacka för gumman! Bara du mår bra, så mår jag bra ;)

Hoppas verkligen att du mår bra!

Tack så hemskt mycket och du är helt underbar du med och jag har inga ord bokstavligen, du är bäst!

Puss och Kram, vi ses imorn! :* ♥

2011-05-25 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0