The day before ...

Kom nästan precis hem...Åkte och solade lite efter skolan, gjorde aldrig det igår. Påvägen hem mötte jag upp Nadya, och i och med att vi nuförtiden är grannar så gjorde vi sällskap hem och pratade om nästan allt mellan himmel och jord. Nu vill jag bara ta de lite lugnt för en gång skull! har så fruktansvärt ont i huvudet. Kanske borde lägga mig i ett bad? Varit en mycket hecktisk dag idag men det är ju iförsig det flesta av mina dagar...Ställde alarmet på 5.00 åkte till Gullmarsplan vid 6.00. Jobbade 7-10, åkte till skolan till 12.30, åkte till Bredäng och hade pianolektion 12.50-13.35. Åkte till Liljeholmen och gjorde ett historieprov, efter det tog jag tuben till Hornstull, solade och åkte hem! Gosh, blev ju anfått bara av att skriva det där! well my life is hard to live people. Men vill man så kan man! Det är jobbigt att ha ett jobb innan skolan varje dag, men jag kämpar på. Man vill ju ha både cashflow och bra betyg inte sant? ;)
En ny tjocktröja, som jag köpte från Newyorker i Västerås. Inte så speciell men gillar det vanliga vardagliga,.
Fick panik idag efter jobbet. Tog ut min madonnapiercing i tre timmar och hållet gick igen :O Jag tog t-banan fråt som fan till skolan och mötte på en kvinna på tåget som hade en i mitten under läppen you know? Hon såg att jag försökte trycka i smycket, och sa verkligen att man ska vara försiktig när man tar ut den den täpps igen på några minuter. Jag var på vippen att gå av i GamlaStan för att kolla om Tyron kunde göra om hålet, men bestämde mig för att åka till skolan och försöka sätta in den. jag tryckte, tryckte, det sårade, gjorde bajsont, jag grät till och med ville bara få in den! älskar min madonna, den är verkligen en del av mig! Känns nästan som att jag inte är jag utan den. Tillslut efter 45 minuter kom det lilla silvriga ut på andra sidan! Gud vilken lättnad! Jag ska ALDRIG plocka ut min lilla diamondstone again ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0