Alldeles föör mycket...

Imorgon ska jag alltså befinna mig i Skanstull klockan 7.00 men måste åka och hämta en grej i Gullmarsplan innan dess. Ska jobba ett pass 7-10 för att sedan åka till skolan och öva Piano.
Fick ett nytt julstycke av Klarika idag som ska framföras klockan 9.00 på måndag :O
Uppsatsen om Heliga Birgitta på tre sidor ska inlämnas på Kuhin imorgon
Jag har matteprov imorgon 16-17
Förmodligen ska jag presentera på konserten imorgon klockan 19.00 också och har inte alls lyckats hitta någon info.
Svenska redovisning som jag fasar som faan över på Fredag
Jobba 7-10 på fredag
Öva Piano¨
Skriva klart Svenska Novell tills på Fredag
Och en fet muko läxa att göra under helgen blir väll Söndagkväll eller något.
Men som om det var allt så såg jag nyss att jag fått mail av Emily med en Engelska uppgift som ska göras.
Wohoo love my life!
Ska även jobba efter middag 14-17 på Fredag!
Tro mig på Fredag när jag går och lägger mig så kommer jag stänga in mig stänga av mobilen och sova 24 timmar om det skulle behövas! Nej men jag behöver verkligen helgerna nu om jag ska klara det här! Så på Lördag så ska Jag, Sofia, Fredrik, Mamma och Isam åka till Heron City och kolla på Paranormal Activity 3! Mamma stackarn gör ju aldrig någonting på helgerna så nu gör vi det här tillsammans tycker jag om jag överlevt tills dess vill säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0