Apropå dålig dag

Sofia messade mig ett väldigt tragiskt men lite kul sms imorse. Någon randomkille från Södertälje addade mig på facebook typ förra veckan och har sedan dess messat och chattat sönder mig han till och med tyckte att JAG skulle fixa en fest hemma hos MIG nu i helgen så att han och en kompis kunde komma dit och röka vattenpipa? hahaha ganska tragiskt så jag har självklart dissat honom så mycket jag har kunnat och igår sprack bägaren när han skrivit någonting i stil med - Hallå Caroline har du svårt med att svara eller? jag skrev ett kallt eh ja? och blockade sedan skiten. Nu har han skrivit och bombat Nadya med att hon ska hälsa mig att jag är falsk som fan osv? Underteckna det här är en människa som addat mig från ingenstans och hundat som fan från första dagen då jag knabbt svarat. heheheh tyckte det var lite kul när Sofia messade mig och berättade att han även kallat Nadya en massa sjuka grejor när hon försvarat mig? haha kan inte göra annat än att skratta? Han addar tydligen en massa tjejer och sedan verkligen hundar efter dem? Han fick dissen av mig och nu är jag tydligen Falsk? hahaha en person som ALDRIG träffat mig, vet vem jag är eller känner mig tycker jag är falsk för att jag inte träffar random människor hur som helst och fixar fester när hAN ber mig om det hahah tycker det så kul när folk skämmer ut sig själva XD PINSAMT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0