Beauty evening

Har pluggat matteB nu i en timmes tid! wihoo mycket duktigt för att vara mig ;) Så nu tänkte jag belöna mig själv med en lermask och ett varmt bad! Har kollat runt lite kring olika högskoleutbildningar också nu efter att jag pluggat. Funderar på att plugga till ekonom så jag spanade in Handelshögskolans kandidat program på 3 år i Stockholm. Gosh man måste ha minst VG i svenska B, Engelska B, Matte D, Moderna språk steg 3, samhälle A och Historia A så hehe var bara att glömma för mig :(
Nej jag får fortsätta kämpa med min matte B terminen ut äntligen börjar jag fatta!!! Känns som att en stor klump i magen försvunnigt har i stort sett räknat ut hela geometrikapitlet nu så ska bara fråga Emily om lite saker som jag känner är oklart först och sen nästa Torsdag om en vecka gör jag provet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0