Dålig uppdaterig

Just deal with it! Nej men har så jäävla mycket att göra just nu! Är verkligen helt slut när jag kommer hem från skolan nu på dagarna. Har sovit i 9.5 timmar inatt så var relativt pigg idag i skolan MEN när jag kommer hem så orkar jag knabbt läsa min veckorevyn som kommit igen utan nu har jag legat i sängen och kollat på Mitt syrianska bröllop och sovigt någon timme. Fick tillbaka mitt företagsekonomiprov idag och fick bara ett VG :( Men eftersom jag varit sjuk så fick jag reda på provet dagen innan så jag antar att det funkar ändå. Ska städa mitt rum nu, läsa veckorevyn och ta det lite lugnt! Har hunnit plugga Kulturhistoria också så på Torsdag skriver jag det provet. Jullov hallå??? men man måste ju kämpa på hårt annars uppskattar man ju inte loven på samma sätt :)

Kommentarer
Postat av: Em.

åh gud så söta :D

2011-11-25 @ 22:10:48
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0