Gårdagens bakisdag!

Kom på att jag glömde bort att berätta lite kring vad vi gjorde igår efter festen... Vi somnade vid kanske 2.00 tiden och kom upp vid 11.00 Sofia sov kvar hos Fredrik då hon har så långt hem. Dagen efter röjde vi hela huset MEN några idioter hoppade sönder hans soffa igår så han och hans mamma satt hela kvällen och lyckades tillslut borra fast den igen :/ Jag som blir så sjukt fyllehungrig även dagen efter drog med mig Sofia och Fredde in till HeronCity och åt på den grekiska kolgrillen! Mådde så sjukt illa efter den feta portionen och gick därefter hem och bara la mig. Vid 20.00 tiden kom Jacob och Tommy hem till mig och vi tog en promenad till skäris och köpte daimglass gick hem till honom kollade film och somnade in i en djup lång sömn för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0