Halloweenfest

Sorry för att jag inte uppdaterade igår. Men hade så jävla mycket att göra igår innan festen. Sofia kom till mig vid 16.00 och vi fixade oss i TRE TIMMAR oc då var vi tvugna att stressa den sista timmen. Men festen vart maxad men tyvärr så följer det ju med en del negativt när man har en hemmafest just för att det ALLTID ska gå sönder saker! Men annars så var festen extremt lyckad och absolut the thing of the year! Nyårsfest nästa säger jag bara!! Fast den festen tänkte jag göra lite mer classy med champagne, snittar och en massa tappas! Jag menar 2012 ska ta mig fan bli ett mer lyckat år än 2011 herrigud man blir ju 18 och allt :)!
Det får räcka för idag! gör er beredda på en bildbomb imorn för nu hinner jag inte blogga mer. Tommy är i duschen nu och när han är tillbaka är det min tur. Efter det så blir det Kronjuvelerna och daimglass ;)
See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0