I Answer..

Hm..jo jag har ännu inte testat produkterna så jag kan inte riktigt svara på det så jag återkommer med ett bättre svar om några dagar :) MEN vad jag har att dömma för tillfället så kan jag tycka att det såg lite halv B ut själva förpackningarna osv hade inte heller förväntat mig att foundationburken skulle vara så liten när jag beställde största möjliga. Dock Så är ju elf ett otroligt billigt sminkmärke just för att det tjänar sina pengar på mestadels annat håll. Så för det jag har betalat så kan jag ju säga att du får en hel del för pengarna och jag har läst mycket bra recensioner och omdömmen från andra som testat deras produkter.

Kommentarer
Postat av: Diana

vilken hemsida beställde du sminket ifrån ? <3

2011-11-02 @ 21:16:10
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0