Jävla skitnatt!

Halsen krånglade som fan inatt och jag som är så känslig när det gäller ljud kunde inte alls somna för att fredrik satt uppe vid datorn och jag låg och vrålhostade hela tiden. Det är extremt jobbigt när jag inte kan sova hemma för att jag måste dela rum med Alex och då har svårt att somna och så kommer jag hit i hoppet på sömn och kan inte somna pågrund av ljudet på tryckande tagenter...Funderar på fixa sömntabletterna propavan igen bara ett tag tills dem här sömnproblemen har lagt sig lite iallafall. Somnade vid 5.45 inatt och vaknade nyss. Halsen kliar och sticks så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som en riktig jävla skitdag helt enkelt!
Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0