Knas

Kommer till skolan idag efter att ha varit hemma en vecka i en envis förkylning! Så nu har jag fått reda på att jag imorgon har matteprov och företagsekonomiprov?? en inlämning till på Torsdag och en presentation jag ska läsa kring till på Torsdag. Var även tvungen att stanna kvar sent idag så någon Ikea blev inte av! Det får bli imorgon istället! Mötte upp Sanna och Camilla på ICA när jag och mamma var och handlade så vi gick tillsammans upp till fredrik och pratade bröstoperationer! Resultatet vart faktiskt sjukt bra och jag blev så jävla spänd på att göra mina egna! Som sagt ska försöka göra dem i mitten utav Augusti 2012 så att jag har dem klara när jag börjar i trean! Ska bli så jävla skönt att kunna ha en BH utan existerade hål i kupan plus att jag tror min kroppshållning kommer bli mycket bättre då jag nu inte kan ha axlarna rakt upp ni vet dem putar neråt som när man är trött? för så fort jag sträcker på mig så åker hela bhn upp. Det är lixom inte stadigt någonstans tyvärr :/
Kommer dock få plocka ut både min tungpiercing och madonna piercing under operationen...Hoppas för gudskull inte att jag kommer behöva göra om tungan :( S behövde inte det men hon har ju haft sin i så många år. Madonnan däremot skiter jag fullständigt i ;) gillar den men klarar mig utan den. Men tungan asså åh älskar den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0