Nyårsfeest!

Enligt min kalender så är det hm..snart bara en månad kvar till nyår? Så det är alltså strax dags att jag samlar ihop mitt lilla gäng för att börja planera. Jag har ju en del ganska strickta regler som jag tänker följa till punkt och pricka just för att unvika jobbiga situationer som skedde under halloweenfesten. Jag har kommit överens med mamma om att jag får ha fest hemma iår igen just för att det faktiskt är nyår. Men på Halloween så gick ju en del saker sönder hos Fredde ex hans soffa??? hönsnätet som är till för katterna på balkongen och handfatet har gått sönder vid ett annat tillfälle, en tjejs iphone blev snodd och niklas ipod touch blev även den spårlöst försvunnen under kvällen. Så jag tänker inte släppa in vilka som helst i min lägenhet!! endast dem JAG bjuder är välkomna tack! Okej nu låter jag som värsta bitterfittan men Nyår är tiden då dem flesta har egna fester så jag antar att ingen står ensam för kvällen i vilket fall som helst :)
Det ska helt enkelt bli en kul kväll, med en massa champagne (okej ingen jag känner dricker champagne så jag antar att vi får vaska den? XD) eller inte men ja ni fattar en massa glitter, dricka, mat, musik, dans och så vidare! Jag tänker iallafall fira att 2011 äntligen är över! och festa in 2012 för helt ärligt så var 2011 inget vidare år :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0