Nytt rum

NU är mitt rum äntligen klart! Jag och Alex åkte in till Ikea igår och köpte allting för att sedan möta upp Sofia och äta lite på Ikea. Jag och Sofia drog tillsammans hem hela sängen medan Alex drog vagnen med hyllan och benen på! Fyfan va jobbigt det var att dra hem allting och sammanlagt så tog det 8 timmar för hela rummet att bli lkart från att vi kom fram till Ikea. Men jag, mamma, Alex och Sofia kämpade ju tillsammans så vi fick ju alla hjälp med allting. Så nu flyttar mamma ut till vardags igen ;) Men Tack allihopa för hjälpen ÄNTLIGEN har jag mitt egna rum med nya möbler dessutom :) Bilder kommer så fort jag har min egna dator igen då Alex sitter vid den för att lyssna på Spotify. Nej jag ska upp klockan 5.00 imorgon och överimorgon så nu ska jag lägga mig i ett bad och klockan 21.00 ska jag ligga i sängen!
Pussss...

Kommentarer
Postat av: steffie

Jag måste komma och se sen hjärtat :)<3 puss

2011-11-19 @ 22:55:42
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0