Sjukling

Nu är jag hemma igen efter en lång och jätte jobbig dag! Mår iallafall mycket bättre nu inte helt frisk men mår mycket bättre! Fredrik lilla hjärtat har tyvärr blivit sjuk nu istället så han ligger och sover för fullt. Men nu till en bra nyhet! Imorgon så ska jag och Fredrik till IKEA, JYSK och MIO för att testa en ny säng till mig. Funkar lixom inte att jag hänger hos Fredde hela tiden (eller jo fast vill ju ha mitt egna rum x)) Så nu har mamma gått med på att flytta ut till vardags så ska vi släpa hem en helt ny 120cm säng och möblera om mitt helt egna nya rum. Någonting som de flesta i min ålder har som självklarhet men som för mig är megalyx, sover ju lixom i skift med Alex annars lixom? :S
Men nu ska jag lägga mig ner i sängen och äta mandariner och försöka somna
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0