Skitmåndag

Fyfan va sur jag blev idag när jag kom till skolan! Hade en sånglektion 10.10 men när jag kommer dit så har tydligen jag och Rut bytt tiden? Så jag skulle egentligen börjat 9.25...hade inte alls haft någon aning om att vi ska ha bytt tiden då jag först skulle pratat med Rut vilket jag inte hade gjort än så jag tog för givet att vi gick efter den vanliga tiden. Jag som kämpat mig upp hela morgonen och nu hade jag ingen lektion förens 12.30 alltså 2.5 timmar utan någonting att göra! Jag blev så jäävla sur på allting så jag mötte upp Fredde och drog hemåt. Just nu känner jag bara att jag skiter i allting! Det förstörde hela min dag känns det som! Känns som att jag kämpar och kämpar men ändå blir det alltid massa missförstånd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0