Solning på G

Har typ solat sönder den här veckan! Allt för festen! 4ggr på en vecka är lite väl men aja blir 32 minuter stek idag och sen blir det vänta en månad på att färgen ska gå ur och köra på Bus igen! Så fake but so good faktiskt om man gör det bra alltså! Vill verkligen inte utsätta min stackars hud för mer Uv strålning nu innan sommaren igen! Efter denna solning har jag lixom solat 112 minuter bara den här veckan!! Nästan två timmar jag blir faktiskt lite rädd bara jag tänker på det. MEN som sagt ingen mer solning efter idag :) Herrigud huden åldras i förtid, solar du solarium mer än tio ggr per år så ökar risken för hudcancer enormt! Har ingen lust att se ut som en halt egravd kärring i trettioårs åldern tack så nej brun-utan-sol nästa! Vill lixom inte vara någon viting trots att det snart är vinter. Passar inte mig jag är ju ändå medelhavsbrud lixom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0