Städa Städa & Städa

Har så mycket att göra idag känns det som! Hela lägenheten ska städas, imorgon på förmiddagen fixar vi drickan, möta upp Elgeryd, gå förbi Navida och hämta kameran som ska laddas osv. Har iallafall solat mina 32 minuter nu också och smörjde in mig med någon aftersun ultra tan som jag hittade i behållaren när jag köpte skyddspaletter ni vet? Så nu känner jag mig så ofräch och det verkligen stinker solarium om mig :O Längtar bara tills imorgon alltså!!
Idag har vi köpt fyra julmust, två sprite, två megapåsar chips, spindelnät med spindlar och 15 pigelin till våra piggelindrinkar! Imorgon ska allt annat fixas med löshår naglarna som ska gelebehandlas, sminket, lösfransar och hela kittet. Klockan 19.00 är jag färdig och klar hemma hos fredrik för att utsmycka stället! Åhh va kul verkligen bästa avslutningen på lovet!

Imorgon kör vi med bacardi melon, piggelindrinkar och en massa shots! Fyfan för Söndagen!! Men jag lever för dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0