Utgång med Mona

Vår granne Anna skulle iväg under helgen så mamma och hon kom överens om att vi skulle ha Hunden Mona då under tiden. Så nu ska jag och mamma strax ta en promenad med henne om jag orkar komma upp ur sängen. Funderar verkligen på det här med valpar just nu, är skiit sugen på att skaffa en valp någon gång under nästa år kanske? Helst ska det ju vara en Papillon/chihuahua i blandras. Dem är sjuukt sööta! MEN samtidigt så måste jag verkligen tänka över det då jag inte vill bli för låst osv fast mamma har gått med på att hon kan gå ut med hunden under hennes långa raster osv då hon jobbar här i närheten. En valp nu i sommar skulle vara perfekt då jag inte har någon skola att gå till men samtidigt så vill jag ju reeesa!! faan beslutsångest men måste nog tänka lite mer på allt!
Kolla hittade en perfekt bild på den vanliga chihuahuan där bakom och en papillon chihuahua framför asså åh hur söt får man va? och bilden är till och med ritad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0