Inför Halloween

På Fredag kommer jag och Fredrik att skapa evenemanget på Facebook! Är redan as taggad som fan och hoppas på mer än en lyckad kväll!!
Jag har istortsett redan bestämt vad jag ska ha på mig, vilket jag inte tänker berätta än. Men lite ledtrådar kan ni få i form av gigantiska lösögonfransar, korsett, löshår, sjuksköterskeknästrumpor, möjligen färgade linser också?
Jag och fredrik har kommit överens om att beställla allting från teknikmagasinets webbshop. Men jag själv är lite kluven på om jag ska köra med röd korsett samt röd/vita sjuksköterskeknästrumpor när jag hittade den här
hur söt som helst ju! Perfekt till halloween men passar verkligen INTE till rött :/

Kommentarer
Postat av: Diana

vad hette kameran ? va och kollade efter den men hitta inte den <3

2011-10-13 @ 21:47:22
URL: http://dianajorringiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0