Jävla internetbank!!!

Nu håller jag på att beställa:

En rougeborste
consealer
mineral fundation
puder
rouge
2 duo ögonskuggor
foundationborste
ögonskuggsborste
flytande eyeliner
lösögonfransar
läppglans
2 nagellack

Sen så tänkte jag gå förbi H&M och köpa en ögonbrynspenna och eyeliner, deras är ju så jävla bra!
Men så får man som vanligt problem med internetbanken då mamma har maestro och inte visa. Så har suttigt här och surat i någon timme innan jag tillslut ringde Sanna! så hon gick med på att betala detta åt mig på sitt visa så för jag över pengar till henne! Så jävla iriterande att mamma inte kan ha ett vanligt jävla kort! Jag själv kan ju inte handla på mitt kort för att jag är ungdom och inte 18 år gaaah irriterande!!! Men så ikväll så skickar jag iväg beställningen iiihhh  ÄNTLIGEN har gått osminkad alldeles för länge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0