Lördag!

Vaknade vid 9.00 tiden och kunde verkligen inte somna om! Så jag satte igång och kolla igenom alla 4 avsnitt som hittills visats av Two and a half men utan Charlie. Jag har även hunnigt med ett samtal med Sofia och tre avsnitt av Modelljakten. Undra vad jag ska hitta på här näst? Jag och Navida satt och pratade lite igår om när Halloween egentligen är då dem flesta firar det redan idag?
Detta hittade jag då på någon random site..
Halloween 2011 är den 31 oktober om man följer amerikansk tradition, annars kan man även fira Halloween dagen innan alla helgons dag här i Sverige. Alla helgons dag är den 5 november i Sverige i år då Alla helgons dag alltid är den första lördagen i november. Alltså kan man fira Halloween antingen måndagen 31 oktober eller fredagen den 4 november 2011.
Dock så kör vi ju festen om exakt en vecka :) ååhh är sjukt taggad! Bara rädd att vi ska bli lite för många då det kommer runt 30 pers till Fredriks lägenhet lixom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0