Sjuk Fredag

Fyfan vilken fredag det vart! Den här veckan slår fan rekord för dåliga veckor. Men igår var det droppen, har nog aldrig varit så frustrerad som jag var igår! Men nu är det Lördag det vill säga en ny dag som är öppen för nya möjligheter. Vid 13.30 så ska jag och Fredrik möta upp Sofia inne i stan. Jag tänkte springa förbi NK och kolla in Mulberry väskan som jag vill ha! Jobbigt nog så ligger priset på ca 7800 kr men det är den ändå SÅ värd, dock så hörde jag en fågel viska smått smått i mitt öra att vid jul så kan någonting likt denna underbara uppenbarelse kanske ligga under julgranen och vänta på att få bäras av sin nya ägare!  Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite innan det är dags att åka!
Puss
Jag vill ha väskan i färgerna svart och oak. Hmm jag tror att jag får nöja mig med en färg iallafall just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0