Vad är det för fel på folk...

Igår när jag kollade lite grejor på datorn så kom jag in på någon randomblogg som skrevs av någon liten miniskit. Då ser jag att hon i maj månad iår publiserat ett inlägg med en bild PÅ MIG från 2008 en kväll när jag och en kompis hade tråkigt, så vi tog en massa fjorrebilder, kastade en massa smink i fejjan och tog en jävla massa drivbilder som jag sedan publiserade på bloggen. Nu har denna lilla randombrud skrivit ett inlägg om "fjortisar" och satt in en bild på mig och kissie samt skrivit under någonting i stil med, - jag tycker synd om er som är fjortisar för ja du är en. (notera en av våra drivbilder) och under kissies bild så stod det (som för övrigt också var 2-3år gammal) vilken megafjortis.
Jag brusade självklart upp som fan då INGEN och jag menar INGEN har rätt att stjäla MINa bilder som JAG äger! Så jag skrev självklart en jävligt lång komentar till äckelbruden om att hon genast ska radera inlägget. VEM är hon och tro att  hon kan ta min bild och sedan make fun of it? Vafan vet hon om mig lixom? Vad är det för fel på folk? För det första tycker jag inte alls det ser ut som någon fjorre har ju ba kletat på en massa jävla consealer på läpparna och vitt mellan ögonen WOW!!!! Men kan ändå inte förmå mig att inte skratta lite innombords. Jag och Kissie? fjortisar? bra blandning  verkligen! Kanske hade hon inget bättre att skriva om? LIlla gumman har man ingen fantasi så ska MAN TA MIG FAN INTE HA BLOGG! Nåja bilden ska bort och jag kommer kriiiga för den lilla horungen! Hon har SÅ INGEN RÄTT att klicka in här ta en DRIVBILD och skriva att hon tycker synd om mig för att jag är fjortis?? Det finns en tanke mellan varje bild raring VÄX UPP!!!
Vart nu så frustrerad att jag var tvungen att lämna en till eldig komentar i random bloggen som jag absolut inte tänker länka till det förtjänar hon inte!

Kommentarer
Postat av: Em.

det är bara att anmäla henne om hon inte tar bort den :) Du kommer vinna i slutet.

Om hon har blogg.se. Maila till dem och be dem radera det annars.



kram på dig

2011-10-05 @ 15:11:21
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0