Välkommen till klubben

Är det bara jag som fastnat för wordfeud? Spelar det verkligen heela tiden man blir verkligen fast! Spelar det mellan lektioner, under, efter innan jag somnar ja ni fattar. Mitt batteri är ständigt urladdat men vadå! Slutar vid 14.45 och då ska jag dra hem till fredrik och chilla lite. Ser allmänt as hemsk ut idag så har en del att göra sen när jag kommer hem!
Juste glömde berätta att jag köpte ett nytt kropps smör från The Body shop på kryssningen. Blev sheasmöret som jag länge velat ha!
Mitt Bodyshop lass blir bara större men kan inte sluta älska deras kroppssmör!!! min nästa doft får bli Coca butter dels för att den luktar helt okej men för att den också motverkar hudbristningar..om man nu ska tro fullt ut på det varför inte testa?
I sommar tänker jag satsa på den flytande cocos mjölken med shimmer i . Var och kollade på den igår och den doftar gudomligt samtidigt som den kommer ge mig shimmriga sommarbruna ben!! Åhh sommar 12!!!
Beroendeframkallande saker tro mig!

Kommentarer
Postat av: Em.

sv. Härligt ju :)

Jo det är ganska bra med mig :)



kramis

2011-10-11 @ 18:57:07
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: sofia

åhh kul att du använder dem där krämerna gumman de funkar så jävla bra för huden och luktar så gott!<3 hahaaa faktiskt har jag själv köpt shea butter och mango butter idag hahaa<33

2011-10-11 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0