Bloggdesigner

Har suttigt och pluggat företagsekonomi ett tag nu samt läst lite övrigt på nätet. Funderar på att starta en enskild firma nu med affärsidèn Bloggdesigner. Nu tänker ni säkert - Hur många tjejer finns det inte som redan säljer bloggdesigner osv och vad är det unika med mig? hm..mycket saker jag har att tänka på innan? En affärsidé har jag ju men vad är det som är så speciellt med just min affärsverksamhet? Vad ska företaget heta? Hemsidan måste byggas, marknadsföringen börjas, priser ska sättas och sist men inte minst så ska företaget registreras. Men jag tror nog det kan vara riktigt kul jag menar jag är inte ute efter något multiföretag bara någonting på fritiden lixom där jag är min egna chef skulle vara jätte kul och utvecklande. Ska kolla med mamma och Sodan också om dem kan hjälpa mig lite på något sett Sodan driver ju redan två företag så han vet vad det handlar om iallafall. Nu gäller det bara att jag utäkar mina kunskaper i fotoshop lite granna och skriver upp en lista med saker som ska ordnas. Åhh är så taggad! Hatar att vara rastlös har ju redan två jobb och pluggar på heltid men tror ändå det här kan vara någonting att köra på!
Så vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: sofia

go for it!min snygga bästa vännina är så stolt över dig jag hejar på dig och håller för tummarna att du får ditt företag,puss!<33

2011-09-15 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0