Helgen...

Vart en jävligt jobbig helg! Mycket har hänt men det har ordnat sig nu iallafall. I Lördags så åkte jag och Fredrik in till Grönan och mötte upp Linus och hans lillkusin Douglas. Vi sprang runt där och åkte runt i kanske tre timmar innan vi sedan åkte vidare hem till mig och gräddade våfflor.
Min outfit på Grönan ;) BTw löshåret är i nu också, var hos navida under fredagen och fixade till den lite samt att sotiris sydde in den sista raden i Lördags. Tror nog det här är den snyggaste hårfärlängningen jag någonsin haft faktiskt sitter så jävla bra! Fast till nästa gång så tänkte ja köra på 40cm istället för 50 samt be dem nere i salongen att fläta in det bara för att testa det lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0