Helt fräsch

Vaknade upp på helt fel sida idag! Vaknade redan vid 7.00 tiden och var redan då på as dåligt humör! Idag är det ändå Fredag så borde vara ganska taggad! Men vi får se hur det blir efter skolan kanske mår bättre då :) Idag ska jag hem till Fredrik tänkte jag nu har vi inte setts sen i Tisdags!!!! Och imorgon så ska jag jobba ett pass från 14-18 bara :) Hoppas på jobb på söndagen också! Kom på att jag innan jobbet ska dra iväg till TajMahal och kolla in löshårs lim. har ju som sagt kliat sönder flätorna känns det som plus att det redan efter två veckor bildats tovar mellan varje trens från mitt hår säkert pågrund av kliandet. Så nu är ju trensen ganska lösa men sitter otroligt hårt fast! Vilket begtyder att jag kan ha kvar håret så länge det går! Men är trött på att vakna varje morgon och tro att den nedersta trensen losstnat helt. Så i helgen tänkte jag ta ur flätorna och limma fast håret istället (inte keratin lim) kör på Liqud gold samt en remover. har ju aldrig testat det heller så är ganska nyfiken på resultatet! väldigt enkelt att sätta i dock kommer jag behöva hjälp av någon som kollar raderna osv. Sen är ju bara frågan hur pass bra limmet håller? Men dem kör ju med det på Rapunzel så tror nog det går ganska bra :) Man har ju hört en del skit om att limma fast då vissa tappat mycket hår osv. Men med en bra remover och inte enkelradade trenser så tror jag inte att det blir några problem. Men just det limmet jag tänkte använda sliter faktiskt ingenting på håret om man tex jämför med keratin som sliter otroolligt mycket så slits bara mitt hår om jag skulle dra av hela skiten...ganska logiskt...
TILLBEHÖR TILL LÖSHÅR - REMOVER- FÖR LATEX LIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0