Jag älskar dig

Det går verkligen upp och ner i ett förhållande. Tro mig ibland är jag så trött på Fredrik satt jag har lust att packa in han i en väska och skicka iväg han till Brasilien för att endast höras i telefon ;) eller som Fredrik sa igår när jag frågade Fredde varför han aldrig blir sur på mig då sa han -jo för jag blir sur på dig när du har gått hemifrån mig tro mig det har hänt MÅNGA gånger eftersom du ALDRIG PLOCKAR UPP SMINKET FRÅN GOLVET! vet du hur många gånger jag har darrat av ilska och tänkt ta allt ditt smink och spola ner i toaletten. Ops...dålig ovana av mig dåra :( men hur som helst så tär ju ett förhållande på en väldigt mycket i vissa lägen. Men jo det jag ville komma fram till vad att just nu trivs jag SÅ bra ihop med Fredrik!!!Han ska ju tom sova över hos mig idag även fast han för bara någon månad sedan hatade att vara hemma hos mig pga en del anledningar som jag verkligen förstår han över ...Men nu ska jag kolla på Idol, äta choklad för att sedan vänta på att fredde kommer så att vi kan lägga oss i ett bad tillsammans och bara ta det lugnt!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen !! <3

2011-09-19 @ 08:47:40
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0