Morgonpigg?

Ställde klockan på 9.00 men vaknade upp utvilad och klar klockan 8.00, dock vägrade jag gå upp så jag satt och kollade in en massa appar på Android market. Laddade ner appen truth or dare som man tex kan ha på Fredriks halloween fest? så jävla kul! Tex..du kan dra upp två mätare kring hur sexiga sanningen eller konkan får va. Jag satte den ungefär i mitten dåra..
hahahha ja döööör Did you get any action on your last birthday? Do you hade a favorite sex store?, do you have hair on your nipples? do you want to get laid tonight? var några på sannings sidan och kom ihåg DET HÄR ÄR BARA MEDELrankningen" Några konka kunde vara -call up a past lover on speaker phone, determine who can grip your butt the hardest. hahaha satt och läste en del sanning och konkor igår innan jag somnade och låg i sängen och as skrattade för mig själv xD måste sett konstigt ut men vadå?
-XY has been naughty this year spank his sexy bare as for 1 minute, Dance in your underware, Get on table and strip, Do you like it nice and slow or rough and hard? haha det här är bara NÅGRA av alla truth or dares som finns självklart är alla inte lika grova du kan ju själv välja hur grova du vill ha dem x) hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0