Så jävla typiskt!

Helvetes skit vilken skit dag där här blev :O Jag fick för mig att jag började 11.40 men nejnej 10.40 var det så jag missade min sånglektion nu på morgon plus att nästa lektion inte börjar förens 13.00. Fine jag har ju som sagt med mig min laptop så tråkigt lär det inte bli. Dock så har jag en kulturhistorie lektion klockan 13 till följd av engelska och matte. MATTE? hallå jag glömde min penna hemma :O Knas jävla skit dag! Ligger så jävla mycket efter som Emily får hjälpa mig med och så glömmer jag min pennahelvetes penna? :O
Det är lite invecklat med min matte ni vet? ska se hur jag kan förklara det på bästa sätt. Jag väljer själv när jag vill göra mina prov så jag har planerat in att jag måste ligga på sidan 35 imorgon (jag har fastnat på 25) för att hinna med allt till provet som jag gör nästa vecka. Jag kör i dubbel fast då Matte C väntar till nästa termin. Nu till det problematiska. Jag har fått i KÖR B i mina ämnen i trean. Kör lixom? så jävla tråkigt och för att skippa den 100 poängskursen så tar jag Matte D 50 poäng och Psykologi A 50 poäng som komplement ni  vet? Alltså jag MÅSTE bli klar med matte B till jul! LÄr bli matte hysteri det här året med både B och C men sen får vi se om jag tar D på ett helt år eller en termin :) Åhh så invecklat! PLus att jag har prov i företagsekonomi och en svenska inlämning till imorgon. Weey i love my life ;) not.....
Såhär sitter jag just nu med min smartphone, en burk kola, min kalender och minilaptopen och känner mig aning stressad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0