Ser ni vad klockan är???

06.47 för tillfället. Låg och messade till säkert klockan 01.00 innan jag försökte mig på att somna. Igår mötte jag först upp Pekka i centrum för att köpa mammas present det vart ju ingen massage just för att vi bytte båt från Birka till Galaxy såå.Men det blev bra iallafall. Mötte efter det upp Navida och gick runt lite i butiker. Men helt random när jag kommer hem så känner jag hur min näsa blir mer och mer täppt än vanligt och hur huvudet tyngs ner lixom. Idag vaknade jag vid 6.00 tiden klar vaken ,enorm huvudverk, täppt näsa och as ont i halsen. En dag innan kryssning????? Så tro mig nu tänker jag peppra med vitlök, alvedon och apelsinjuice. Ska iväg till skolan för att hämta min mattebok, samt prata med Maria om den omöjliga sånglektionen, samt köpa alvedon på vägen hem...
Åhh hatar att va sjuk så nu ska jag FAAn bli frisk!
Har redan ätit en frukost bestående av Ett glas färskpressas apelsinjuice, två råa vitlöksklyftor och en kopp te.
har aldrig kännt mig såhär stressad inför att bli frisk, fan skulle ju gå HELA veckan i skolan utan NÅGON frånvaro PLUS att vi ska på kryssning imorgon har ju inte varit på kryssning på flera år, plus att jag ska träffa en kompis på Lördag och fanfanfan ev jobba på söndag, och plugga, plugga plugga sa ju att jag skulle bli plugghäst i tvåan! Fan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0