Sitter och tänker

Vet att jag borde plugga men jag kan inte. Sitter och tänker och tänker. Undrar vad som händer nu lixom, det här hade jag verkligen inte tänkt för två dagar sedan. Som jag sa till Fredrik så är jag så otroligt rädd för att forlora honom i mitt liv så att vi slutar som varken vänner heller. Han sa att jag inte behövde oroa mig för det men ändå...Hur är man som kompisar? Vart ligger kontrasten? fan..Ibland känns allting helt okej och jag tänker att det här kanske blir bäst då det inte alls blir kompliserat. Men samtidigt så vet jag ibland inte vad jag ska göra av situationen. Det är lixom JAG och FREDRIK mot alla andra! Vi har någonting speciellt tillsammans även fast vi är väldig olika i vissa lägen! Det är alltid fredrik jag ringer eller messar när jag har tråkigt, det är alltid han som jag är med efter skolan, vi har tom bott tillsammans under 9 månader och nu är allting över? eller? Vi kanske bara borde ta en paus för att se vart vi hamnar? eller så är det helt slut? Jag kommer iallafall fortfarande att lägga unden från lönen till hans julklapp som jag planerat nu i månader, vi har kommit överens om att planera Halloweenfesten tillsammans, han och hans mamma kommer hit på fika på Torsdag när mamma fyller år. Fast nu är vi bara kompisar, kan man gå från förhållande till vänskap tror ni? Ibland känns det som att jag skulle kunna det bara jag får ha Fredrik i mitt liv och i vissa lägen tvivlar jag på om inte det skulle bli alldeles för mycket känslor inblandade hmm bara tiden kan bevisa det!
Måste bara säga igen att
Jag älskar dig Fredrik Jansson <333333 <33333 <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0