Ayia napa

Jag och Elgeryd kollade lite resor igår kväll, tänkte att det kan vara bra att kolla upp lite nu när vi tänkt boka nästa månad. Är inte riktigt helt hundra på vilka vi blir som drar än men det ska kollas upp! Hittade bästa resan till Ayia napa i cypern i 8dagar, första veckan i Augusti. Då bor vi på hotellet Green Bungalows som ligger precis vid Ayia napas nattliv! På hotellet ordnas poolpartyn, karaokekvällar och mer! Visade mamma resan vi ska boka och tydligen så har min mamma och pappa också bott där på samma hotell (?) för typ hundra år sedan dåra men iallafall. The next generation is on the way!




ååh fett taggad! den här sommaren FÅR inte bli lika tråkig som den förra! Men det lär den inte bli i vilket fall som helst har ju en del planer på G! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha, de där hotellet är jätte bra faktiskt :)

Jag kommer befinna mig i Cypern 25 Juli - 2 Augusti, ayia napa är bäst.

2012-04-11 @ 00:01:51
Postat av: steffie

Gud så kul? När åker ni exakt tror du? ;)

2012-04-17 @ 18:03:06
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0