Bakisbakis

Kvällen började hos min kära granne Isam som fyller år idag :) Vi firade honom med en massa starka groggar och snacks. Vid tolv tiden mötte jag upp Raffe och vi promenderade till Malin. Resten minns jag faktiskt inte helt 100%. Det är verkligen skillnad att bli tankad på vin och att bli tankad på vodka. Det var ett tag sen kan jag säga! Minns knabbt när jag kom hem? Fick för mig att jag skulle möta upp min bror men det roliga är att jag inte ens hörde av mig till han? -typ hej kom och läs mina tankar och möt mig!
Skickade en massa flummiga sms till folk såg jag imorse :S Ni kan jätte gärna bortse från dem är ni snälla XD Men om man bortser från skumma sms och en bortglömd hemgång så var dethelt okej igår :)
















Tatoo uppdate: tatueringen kliar som in i helvete nu, alltså är läkningen på gång! När jag är ute på krök så tänker jag på den 24/7 för att inte råka riva upp den på fyllan eller något. Den tvättas med lactasyd och smörjs in med helosan var tredje timme! Allt är som det ska med andra ord :)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0