Bättre än förväntat!

Igår vid elva tiden mötte jag upp Nadya och Malin i centrum, vi åkte till Skäris och väntade in massa andra bla Anthony, Mackan, Raffe, Vicke, Rebecca och några till! Vi gick hem till Malin i kylan och chillkrökade resten av kvällen. Jag var helt död när jag mötte upp dem, mina ögon var sjukt röda och jag ville bara sova! Men trotts det så vart det en grymt kul kväll! (trots att det blev lite knas i slutet) så var det ändå en relativt lyckad kväll (om man bortser från sura grannar och "stök") Spillde även kokande vatten på mitt stackars finger två ggr! när jag försökte bära ut nudelskålen till bordet! Helvete vad ont det gjorde!! men idag är det bara lite rött...Samgick hem med Fredde och Raffe när dem ville börja röra sig. Kom hem strax efter tre och deckade direkt! har drömt sjukt skumma drömmar inatt! men lyckades sova mina 8timmar trots att jag inte var helt nyckter när jag kom hem! (sover alltid dåligt när jag har druckit) Nu ska jag gå iväg och laga min påsklunch, städa rummet och vänta in Fredrik E! :)
Tog inte med mig kameran igår (fan) så inga bilder att lägga upp :/

Ihh imorgon kommer fredrik hem från Finland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0