Chillkrök long time ago!

Låg deckad hela jävla helgen känns det som! Fast i fredags körde vi karaokekväll på D där jag även träffade Mathias för första gången! Vi sjöng en jävla massa låtar och hällde i oss dricka! Grym kväll verkligen! Dock så vaknade jag helt jävla förstörd med feber och hela skiten Lördag morgon! Men helgen innan dess så partades det loss riktigt ordenligt! Vi körde viper på Fredagen, mötte upp tjejerna efteråt och chillade heela natten! På lördagen så chillkrökade vi hos mig och tro mig att fira den ortodoxa påsken hos pappa på söndagen uppskattade inte huvudet! Men det var kul! :)
Här har ni some pictures!
Fredde och raffe på viper. Fredde kör en sex on the beach och Raffe drack mest öl hela kvällen
Jag och Raffe kör all in medan fredde kör på Xider!
Det var verkligen en grymt kul kväll! Som dock slutade såhär...
Me on my private rides haha! ja döör!
Men så bortsett från den helgen så var förra helgen galet lugn. På måndag är det valborg så det måste planeras! Men det ska vi göra nu i dagarna så det är no problemas! Surt att ha skola på lördag 10-17 -.- men får kompenserat 8 dagars längre sommarlov så det är det värt..tror ja? :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0