illamående av nygjord tatoo

Igår från ingenstans var det bara att kuta till toan och spy upp absolut ingenting eftersom jag inte ätit. När jag och Alex gick iväg för att handla så var jag tvungen att stanna av på vägen flera gånger för att jag mådde så illa :O Trodde på riktigt att jag blivit magsjuk! :O Men direkt efter en förkylning?
Med lite misstankar så googlade jag tillslut på saken och -tatuering! säger jag bara!
Det är vanligt att må illa dagen efter en sittning vissa får till och med feber? Kroppen sätter ju igång en läkningsprocess och mitt blodsocker var sjukt lågt under hela dagen!
Internet hade helt rätt! Jag drack ett glas cola och fortsatte laga maten. Fem minuter efter glaset gick illamåendet över! Och efter den rejäla middagen var det som om ingenting hade existerat.
Får tänka på det i framtiden! Tro mig det var riktigt jobbigt mådde så illa att jag knabbt kunde röra mig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0