Shopaholic?

damn! Sitter och väntar på att avin med mina nya skor ska dimpla ner i brevlådan! Beställde dem i onsdags kväll och idag är det Tisdag? 1-3dagars leverans var det va Nelly?
Har varit så otroligt deppig och nere dem senaste dagarna, känns som att alla mina nära går emot mig istället för med mig. Kunde inte sova inatt! Mådde illa var yr och drömde konstiga drömmar! Får en klump i magen när jag tänker på att min nya 2000calories maskara kom bort i helgen, visserligen var det den gamla förpackningen och jag har ju mina misstankar! Jag tycker synd om mig själv faktiskt! jag tycker inte det är okej att jag ska lägga en massa pengar på smink för att ens kompisar sen ska gå baxa det? så jag beställde nyss hem ett nytt läppstift från YSL (läs YSL) och en maskara från Lancome! Köper aldrig speciellt dyrt smink men just nu förtjänar jag det! Tänker låsa in det i ett kassaskåp framöver! Blir väll inte lika kul när fakturan på nästan 700 kommer på mailen men det skit samma just nu! allt är faktiskt skit samma! Man lever bara engång så!
Blev Lancôme Hypnose Precious Cells Mascara - Ska tydligen vara as bra när jag läste recensionerna så det får jag hoppas på också när den gick på 325kr....
Ysl Pure Lipstick i färgen beige (inte den på bilden) Svårt att välja färg på datorn så får verkligen hoppas att den ser bra ut irl annars.....

så nu väntar jag in lite fler prylar som gärna får komma in dem röda dagarna sätter fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0