Sjuk natt :/

På riktigt! Det började med att vi satt inne hos Anna och förkrökade smått. Vid 22.30 tiden så mötte jag upp Malin och Nadya i centrum för att åka vidare. Vi väntade in några fler och efter det så blev det chillK på hög nivå. Efter en liten stund så gick jag iväg till Fredde (hjärtat fyller år idag) fast besluten om att dra tillbaka till tjejerna efteråt. Vi skulle bara träffas en snabbis för att klockslaget nyss hade gått :) Men när jag är vid äckelbaren H så möter jag på en massa andra bla Anna och några till! Dem övertalade in mig en "liten stund" som inte riktigt blev en liten stund pågrund av en massa omständigheter. Jag lovar det var första och SISTA gången jag sätter min fot på det där stället, dem där äckelmänniskorna kan på riktigt dra åt helvete! jag är van vid att man dansar lite och thats it inte att man drar ut den andra slänger sin äckliga mun mot en och håller en så hårt att man knabbt kan röra sig? Det slutade med att jag och Anna fly helvetes förbannade står utan för H när det stänger klockan 3.00 och bråkar med en stor jävla idiot! Efteråt var allt jag bara ville hem och sova!! Hela kvällan bra fuckades upp riktigt ordentligt på det där jäävla stället! Inte nog med det så flög min lur i golvet säkert 10 ggr plus att den blev fuktskadad av nån som droppade cider? Jag försökte få på den så gott jag kunde och hade typ 20sms när jag startade den, usch va dåligt samvete ja har för att lämnade tjejerna o inte kom tillbaka :( allting blev bara så himla fel! :( Men jag hoppas verkligen dem hade en kul kväll iallafall och att våra "nästahelg" planer inte fuckas upp dem också! :( puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0