Sofia mitt hjärta!

För exakt en vecka sedan fyllde Sofia 17år!! jag kan helt ärligt säga att 17år och dem närmaste 365 dagarna må vara dem längsta under hela livet. Har nog aldrig längtat till min födelsedag så mycket som innan jag blev 18! Men stay strong för snart är du där, det går fort! Om man inte gör som jag och sätter upp en kalender på kylskåpet med 100dagar på där man kryssar i varje dag dåra hehe.
Jag använde min kreativa hjärna när jag fixade hennes present, så den fick hon av mig, och så åt vi middag och bara chillade! Riktigt trevligt!
Jag beställde hem både nya och gamla bilder på oss :) Boken är inte fylld utan vi får beställa hem fler nu genom tiden som går :) ÅÅhh kommer vara så kul att kolla i om ex 20år! :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0