Värsta tabben!

Åh va fantastiskt! Tonade håret svartbrunt för ca tre veckor sedan (tror jag) och då blir ju håret riktigt jävla mörkt men ändå inte svart. Nu så känner jag bara att -fan har mitt hår inte blekts lite för fort mot vad det brukar? det lyser röda koppartoner i solljus! och jag  brukar bara behöva tona det var tredje-fjärde månad för att få det att hållas mörkt. Men NU vet jag vad det är som bleker mitt hår! och nu har jag även fått bekräftat att det blivit ljusare och inte bara jag som blivit färgningsblind. Ricinolja mina kära vänner är någonting jag bara kommer att använda en gång i veckan framöver (istället för tre) och när denna flaska är slut (vilket den aldrig tycks bli) så slutar jag med oljan! Den drar nämligen ur färg så in i helvete! och tänk er då i sommar när både oljan och solen bleker ut mitt hår? kommer ju behöva färga håret en gång i veckan??? Nej så nu sätter jag i en ny toning i slutet av månaden och sparar ut på mina oljebehandlingar!
(om jag inte får för mig att bli blond då är det ju bara ett plus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0