Bloggen

Kommer inte som första prio just nu. Måste ta tag i en del saker just nu speciellt med mig själv. Medicinen gör att jag lyckas hålla fokus -på allt! Även på alla jobba tankar som jag annars bara skulle stänga in och glömma. Men idag har varit en bra dag. Men igår då? 
 
Jo började dagen med att reklmera skorna från bubbleroom (har skjutit upp det ett tag) och efter det åkte jag och Alex till skäris, vi fixade och donade med en massa saker som julklappar, julsaker m.m Mötte även på min gamla psykolog mitt i allting också. För några kvällar sedan låg jag och tänkte på om jag skulle återuppta kontakten med henne, och vips så möter jag på henne från ingenstans? Har aldrig ens under tiden jag gått hos henne mött på henne i centrum även om jag hängt där ganska ofta. Hmm kanske var ett tecken??..
 
Nåja efter allting så åker jag och möter upp Sofia i Liljeholmen och vi åker vidare mot Bromma. När älsklingen inte var hemma så julade vi in hans lägenhet med små julsaker, ljus och en blå ljusslinga. När vi gjort klart allting så bakade vi pepparkakor, så att det skulle lukta jul i hela lägenheten. När han kom hem låg vi och kollade på Tv en lång stund innan Sofia åkte hemåt.
 
Har försökt plugga socialpsykoloi i badet idag och jag har gått i skolan i 13år!! och aldrig fått något IG men jag undrar hur fan jag klarat det utan medicin. Började tänka på annat mellan meningarna och helt plöstligt kom jag på mig själv med att ha läst klart en hel sida utan att veta vad jag läst (va så upptagen med att tänka på annat) hm...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0