Börja om..

Allting går upp och ner hela tiden..Just nu är det inte sådär jätte bra även om det borde va det! Bokade in några möten med min psykolog då hon får ha 5 möten efter ett utlåtande. Enligt henne är min reaktion helt normal, det är en process man måste gå igenom och enligt henne har jag en jobbig tid framför mig. Alltid ska det vara nått :/ Snart är det dags att sammanfatta året som gått! 2011 var ett riktigt skit år men 2012 har varit händelserikt på många sätt. 
 
Övrigt då? vad händer? Skolan går inte så jätte bra just nu även om jag ligger på MVG både på psykologin och rättskunskapen (mina favvoämnen). Har en del att ta igen, men hur ska jag kunna göra det när jag inte har landat i mig själv än? Har en termin på mig att ta igen allt, framför allt närvaron. Har ökat upp Concerta dosen till 36mg, men när terminen börjar igen kommer jag att ligga på 54mg. 
 
Slutsats: Kommer vila upp mig mentalt så mycket det bara går under lovet nu och lägga allt skolarbete åt sidan. Det här inlägget är mest en motivering för mig själv, typ som terapi fast ändå inte ;) Jag kanske håller på bli knäpp av alla förändringar? Mitt liv för ett år sedan - Det känns inte ens som jag längre, idag ser mitt liv så jävla mycket annurlunda ut, jag hänger inte med ibland. Det är inte bara negativt...
Rörigt? välkommen till mitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0