Aj...

Idag efter sånglektionen vid 10.00 tiden sprack det till i örat från ingenstans! Tänkte inte mer på det utan fortsatte plugga lite till kuhi provet. Efter ca en halvtimme blev smärtan så extrem så att jag satte mig på närmaste tåg hem! Eller jag gick förbi fredrik eftersom han bor närmast (plus att han låg och sov så jag slapp ligga helt ensam hemma) Så idag har jag legat och gnällt, sovit, gnällt, sovit osv hela dagen! Orkar inte fokusera på någonting just nu! Måste verkligen må bättre tills imorgon då jag och Sofia ska fira Alla hjärtans dag tillsammans! Ska bli såå kul MEN får hoppas att jag slipper värken tills dess. Ska till vårdcentralen imorgon och hoppas att de skriver ut antibiotika! Nu ska jag lägga på en ansiktsmask, lägga mig i ett varmt bad och vänta på bättre tider!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0