Naglar

Kom på att ja inte publiserat bilderna på Maria och Sofias naglar som jag gjorde i Söndags. Nu kommer jag inte att göra naglar på ett tag fram tills att jag fått gelekittet om ca två veckor. Det blir det sista "grundsettet" som ja beställer! och då kommer ja köra med gelè ett tag för att prova på och lära mig grunderna. (plus att naglarna fäster bättre i uvlampa med glittret)
Tror nog att det kommer bli jätte bra i slutändan möjligen dyrt men ska skära ner på kostnaderna ganska mycket när jag köpt det här kittet.
(som ni ser så följer glittret med upp o nagelbädden) det kommer bli ett mycket bättre resultat sen i UV lampan
Sofia ville ha rosa tippar (eller polkagris) som hon kallar dem ;)
Så nu tar jag en paus ett tag tills de nya produkterna kommer på posten :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Amanda

När ska jag få mina naglar fixade då ;)

2012-02-07 @ 19:28:24
URL: http://www.Daliyah.devote.se
Postat av: Ivana

Kommer du fortsätta att bygga naglar i framtiden även ifall du inte blir sådär jättnöjd med resultatet? Själv tycker jag att dom ser jättbra ut för att vara nybörjare! Speciellt dem med rosa tippar! Skitfina! :D ♥

2012-02-11 @ 13:36:55
URL: http://ivanaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0