Befinner mig i trans..

Eller något sådant. Har precis gjort akrylnaglar på mig med dem sista tipparna. På tisdag ska jag beställa hem 500 vita tippar och 500 genomskinliga, en massa glitterburkar, en ny pensel, lim,primerpenna, penselsrengöring och ett testpaket med nagelgigantens akrylpulver. Idag köpte jag hem några flaskor aceton och ett genomskinligt nagellack att ha över! Har varit grymt ensam den här helgen! Låg bara i sängen igår, var och handlade idag och nu ska jag strax kolla på film. Det är ju lite långtråkigt men jag behöver verkligen det! Vill inte träffa någon eller göra någoting just nu känner jag!
Det får jag ta nästa helg.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0