Färgning på G

Fredrik sköljer just nu ut den mellanbruna hårfärgen. Vi ska göra en liten grej till när han kommit och upp och torkat håret! Så länge medan färgen sitter i så passar jag på att leta fram alla mina körkortsteori böcker som jag fick av Emily i Sommras! Så nu när allt är framme så ska jag planera mitt pluggande osv för mitt mål som sagt är att ta körkortet i Augusti i år! Skulle vara sjukt najs att ta det innan jag börjar 3an!
Men svårt kommer det att bli, har ju gjort en del demoversioner av teoriprovet och ligger just nu på 45procent ungefär, när jag behöver 80 för ett godkänt! Ska även köpa hem Bonniers trafikskola till datorn som ska vara ett kul sett att inlära den tråkiga teorin.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0