Funderar på att börja om

Sitter och funderar på att börja om på nytt! Starta en ny blogg och se hur jag känner. Har bloggat på Carrobruden nu sedan 2008 och här finns i stort sett hela mitt liv! Hela min tonårstid finns här, bilder, tankar, känslor ja allt! men samtidigt så känner jag att jag skulle vilja börja om någonstans! Men jag älskar ju att se tillbaka några år bak i tiden och tänka shit såg jag ut sådär då? gjorde jag det där? ja juste det var den dagen! Osv...
Men bara för att jag börjar om så betyder det ju inte att Carrobruden inte kommer att finnas kvar, för jag kommer aldrig att stänga ner den! Anledningen till att jag började blogga för fyra år sedan :O var just för att jag ville kunna se tillbaka på mitt liv och se hur det förändrades och utvecklades. Men otroligt mycket har hänt, mitt liv ser heelt annurlunda ut idag än vad det gjorde för fyra år sedan! Kan knabbt förstå att jag levde så som jag levde då! Finns så mycket dåliga tider här men även väldgt bra tider som jag fortfarande vill minnas. Genom att börja om på nytt så glömmer jag inte allt jag varit med om, jag bara går vidare! Men jag ska tänka på det nu ett tag för kanske är jag inte redo? Kanske blir det bara en onödig flopp som gör att jag kommer tillbaka hit? Vi får se!
image35
Jag på musikmuseet 2008 jag hade precis startat Carrobruden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0